Fynden på årets bokrea.

Idag har jag shoppat loss på bokrean, det blev fyra inköp av olika karaktär:

U2 by U2
En stor, väldigt stor bok med massa bilder och intervjuer med medlemmarna i U2 om deras karriär. På engelska dessutom, mumma!

Mig äger ingen av Åsa Linderborg
Har varit väldigt nyfiken på den här boken ett bra tag, så det passade bra att inhandla den idag!

Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson
"Alla" läser den här trilogin och jag fascineras av sånt "alla" gör så nu tog jag tillfället i akt och köpte första delen.

Sjöwall-Wahlöö-boxen
Det bästa av fynden! Alla 10 Martin Beck-böcker i en snygg box för endast 159:-! Det ska bli ett nöje att läsa om, och läsa de jag inte läst ur dessa böcker som alla betecknas "Roman om ett brott".

Tyvärr var boken Judarna i Sverige slutsåld, annars hade den också varit med bland fynden, för det hade ju varit intressant att läsa om vad som drev såna som familjen Katz/Wilensky att komma till Sverige..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0