MF 2008 - Deltävling 1

Efter att ha lyssnat några gånger på de snuttifierade bidragen (ja, en minut är verkligen bara en snutt!) så inser jag att jag inte kan skriva lika fullödande kommentarer som tidigare år.

Det jag kan säga så här långt är att startfältet är stabilt, men den enda låt jag känner något för och bara vill höra mer av är Alla gamla X med Face-84, så förmodligen blir det min favorit ikväll!

Och vad ska man säga om Christer Sjögren? En röst som gjord för klassik schlager, men som ikväll deltar med en helcrazy, marschtaktande, Europakramande låt och som säkerligen kommer dela tittarna i två läger, ett som bara spyr avsky över honom och ett annat som kommer apgarva och inse att det här är den enda låt de kommer kunna nynna imorgon!

Jag sparar uttömmande kommentarer tills jag hört låtarna i sin helhet, väl mött då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0