Happy new year!

Så var det 2008, och Aston Villa tog ytterligare en vinst i årets Premier League. Aston Villa är nu nära fjärdeplatsen. Fjärdeplatsen! Fatta! Det är så jag får nypa mig över hela kroppen. Om Aston Villa kommer fyra får de ju spela Champions League nästa säsong. The Fucking Champions League! Inte i mina vildaste drömmar har jag kunnat tänka mig att mitt Aston Villa ska slåss bland de stora lagen. Mitt lag ska ju alltid vara en slugger, en överlevare. Men nu har vi en av världens förmligen bästa klubblagstränare, Martin O'Neill, som gör underverk med Aston Villas unga, minimala trupp. Keep up the Villa spirit!

Kommentarer
Postat av: Johan Larsson

Tjenare Per, ville bara säga att Arsenal är bäästh! Btw; Cool blogg ! :D

2008-01-12 @ 00:09:04
Postat av: Per

Mm, precis. 1-1 mot Birmingham var ju jättebra ;)

2008-01-12 @ 22:30:41
URL: http://perwahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0