Helg på Tollare.

I helgen har jag varit på Tollare folkhögskola, en av två folkhögskolor i Sverige som ägs av IOGT-NTO-rörelsen. Där har jag träffat massa Junisfolk (www.junis.org), mest distriktsordföranden, förbundspersonal och förbundsstyrelsefolk för att föra utvecklande samtal om vår verksamhet och framtiden. Som vanligt en väldigt givande och peppande helg!

Det bästa intrycket var underhållningen vi fick på lördagkvällen av gycklaren Thorsten Andreassen (www.thorsten.se), en helt fantastisk man som gav oss en rolig ståupp/varieté/cirkus-föreställning med många höga skratt. Han berättade också att det var en speciell dag för honom då han nämligen firade årsdag. För 8 år sedan tog han steget att behandla sin alkoholism och jag tror att det måste kännas härligt att helt få släppa loss sin kreativitet utan behovet av alkohol eller andra droger, i alla fall verkade han tycka det. Så om ni eftersöker rolig underhållning till någon fest, ring Thorsten, jag rekommenderar det starkt!

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Jag vill också till Tollare.. Kmr inte dit i år =(

2008-01-29 @ 16:02:24
URL: http://forvirrrad.blogg.se
Postat av: Eleonor

tror du Lelle och Tinou går med på det? ;)

2008-01-30 @ 19:34:46
URL: http://forvirrrad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0