Imorgon börjas det.

Nu är det snart slut på friden. Imorgon börjar jag kursen Franska C, vilket bl.a. innebär att jag ska skriva en C-uppsats på franska. Blev ställd när Peter (http://zodiac.blogg.se/) frågade vad jag ska skriva om, för jag har verkligen ingen aning. Blir nog nåt språkligt, för litteratur är verkligen inte min grej. Får sitta och fundera lite under kvällen.

Ikväll är det guldbaggegala och som vanligt har jag inte sett så mycket svensk film. Den enda av de nominerade jag har sett är Darling och den är ju så grym så får den inte minst en bagge blir jag bara förtvivlad. Ska också bli spännande att se vem som får hedersbaggen.

Dagens kändis-span: Marcus Ragnarsson korsade Väderkvarnsgatan tillsammans med sin son (?). Mäktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0