Lesson plans on my mind.

Den här veckan har i princip gått ut på att skriva lektionsplaneringar som ska lämnas in på måndag. En uppgift som ibland har känts irrelevant men jag har säkert fått ut någonting av det. Får hoppas att jag slipper revisions, sånt är tråkigt.

Annars så har vi haft planeringsmöte i Gunsta angående ombyggandet av vår scen. Det ska bli skitkul att få ändra på scenens utseende, något jag har velat ända sedan jag började som ledare där 2004.

På tal om Gunsta: Om jag någonsin flyttar ut dit (vilket jag ju kanske kommer göra, det finns ju en fin tvåa i Godtemplargården..) så skulle jag vilja göra en Adam Tensta och börja kalla mig för Per Gunsta! Bara en liten sjuk idé jag fick så här på lördagkvällen :-)

Och Villa vann idag igen! Jag jublar och nyper mig i armen på samma gång. Var ska detta sluta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0