Gotland, fosterö i Norden.

Nu är jag hemma på ön för lite påskfirande. Påsken har alltid varit synonymt med min födelsedag, fast nu är påsken redan här så jag får vänta några veckor till innan jag blir ett år klokare.

Provade för första gången att åka pendeltåg till Nynäshamn istället för att ta båtbussen, och det kan verkligen rekommenderas, speciellt om man som jag åker i timmarna strax efter rusningstid (jag hade nästan en hel vagn för mig själv på båda pendeltågen!). Dessutom kostar det hälften så mycket som båtbussen, så pendeltåg is alltså the shit!

Jag åkte dessutom samma båt som de beryktade bröderna Alex och Calle Schulman. Om det nu är något att skryta med?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hehe, har du kommit på nu att pendeln funkar rätt bra att åka till nynäs med? Du är för söt!
Ska du vara hemma på Gotland i sommar? Det ska jag. Hela långa sommaren!

2008-03-27 @ 19:44:47
Postat av: Per

Såklart att jag är hemma hela sommaren :)

2008-03-29 @ 17:32:41
URL: http://perwahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0