Vilken final det kommer bli!

Efter gårdagens andra chans är nu de 10 låtarna i 2008 års final av Melodifestivalen klara, och jag är nog beredd att säga att det är den bästa finalen någonsin! Detta uttalande sker i stor konkurrens med 2004 års final, men det här startfältet känns faktiskt snäppet bättre. Dock finns ingen utpekad favorit, även om kvällstidningarna fortsätter haussa Charlotte Perelli.

När jag försöker se bilder på vem som står framför fotograferna som vinnare på lördag så kan jag faktiskt se potential i samtliga 10 låtar! Det blir spännande, oh så spännande..

Vilken låt skulle lyckas bäst i ESC då? Jag skulle gissa BWO, Sibel eller Rongedal! Men som alla vet är detta helt omöjligt att sia om, vem vet, kanske Christer Sjögren är vår man i Europa trots allt?

Nu sitter jag mest och irriterar mig över SVT Play som har samtliga bidrag uppe, men som hackar som f-n! Skärpning!

6 dagar kvar till årtusendets Melodifestivalfinal, blir det nytt tittarrekord också?

Kommentarer
Postat av: raukan

Rongedal, because it takes just a minute to like it!

2008-03-09 @ 17:09:29
URL: http://raukan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0