Go Obama!

Inatt är det mängder av valvakor inför världens mest bevakade demokratiska process. Inte för att jag har studerat kandidaterna så noga, men nog känns det fräschare med en 47-åring till president än en gubbe som är fyra år yngre än min mormor. Jag tror inte jag stannar uppe inatt och tittar, däremot kan jag rekommendera Aftonbladets valvaka där jag just såg och hörde Uppsalalektorn Daniel Ogden prata svenska för första gången. It's a shame, för Ogden talar grymt skön amerikansk engelska.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ogden är kvar, alltså. Annars måste flera av lärarna som jag hade 1988 gått i pension.

2008-11-06 @ 17:21:46
URL: http://grusimaskineriet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0