Ord som gör en glad.

Förra veckan fick jag följande fina ord på mejlen:

"Jag letar efter föredragshållare och ledare av workshops etc. för inspirationsdag den 15 november i Uppsala. Därför frågar jag dig om du vill komma och inspirera oss till att bli junisledare. Junis distriktsstyrelse kom nämligen fram till att du är den mest inspirerande de känner till och en utmärkt representant för alla junisledare."

Idag sms:ade jag med min moster och fick följande ord:

"Vet inte vad det är med dig som får en att känna sig så glad!"

Ibland behövs det inte så mycket för att man ska kunna sträcka lite på ryggen och känna sig värdefull. En bra grej att ta med sig in i läraryrket, förmodar jag!

Kommentarer
Postat av: Mam

Hej sonen,

tag vara på varje ord som gör att du känner dig värdefull. Ett litet ord kan betyda så mycket och tänk om alla människor delade med sig av positiva bekräftelser, det skulle kunna förändra attityderna hos hela världens befolkning.



Kram från Mam

2008-11-05 @ 08:51:51
Postat av: sanne

Du är ju helt klart inspirerande! :)

2008-11-05 @ 22:11:22
URL: http://sasu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0