Åh, mitt kära Djurgården.

Igår var jag förbannad. 3 jäkla noll till Hammarby mot Djurgården. Till råga på det står klubben utan styrelse och säsongen har varit allt annat än lysande. Jag och många andra Järnkaminer hoppas på bättring till nästa år, med ny tränare och lite ruljans i spelartruppen. Mina någorlunda realistiska förslag:

Tränare:
Magnus Pehrsson.
Gammal djurgårdare som tränar GAIS på ett föredömligt sätt. Kom tillbaka till rätta sidan av Sverige!

Spelare:
Daniel Nannskog.
En annan gammal djurgårdare som öser in mål i norska ligan. Kom hit och gör målen för oss istället!

Andreas Johansson.
Ytterligare en gammal djurgårdare som skulle göra stor nytta.

Richard Richardsson.
Målvakten i Sirius är alldeles för bra för att harva i Superettan.

Richard Spong.
IFK Norrköpings back spelade riktigt bra mot oss. Dessutom gammal djurgårdare.

Återstår att se hur det går, det kan ju nästan inte bli sämre i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0