Manfall.

Det svenska landslaget lider verkligen av manfall just nu. Mellberg borta, Henke borta, Linderoth borta, Chippen borta, Anders Svensson borta, etc. Hur ska nu detta gå? Jag tror faktiskt att det kan gå rätt bra ändå. Jag menar, Isaksson är kvar i mål, backlinjen ser någorlunda ordinarie ut, Källström kan ha koll på mittfältet och så mannen med Ibrahomivic som efternamn finns på topp, beredd att leverera mirakel som så många gånger förr. Den mannen kan för övrigt även leverera citat utan dess like. Hans tankar om manfallet var helt enkelt: "Ja, det är väl nån som har gått förbi en svart katt". Genialt!

I vilket fall kommer jag och Jocke sitta på Råsundas läktare på lördag och vråla för fullt, idag kom biljetterna:


Kommentarer
Postat av: Mam

Hej sonen,

grattis till biljetterna, jag kan lova att du har en pappa som är riktigt avundsjuk. Du kan väl ringa honom under matchen så han får vara med lite.

Hälsa Jocke.

Kram från Mam

2008-10-09 @ 10:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0