MF och Efter plugget.

Idag offentliggjordes 28 av de totalt 32 bidragen i nästa års MF. Inga direkta aha-upplevelser utan det var massa Pling, G:sson och Ljunggren som vanligt. Alexander Bard har med två låtar, ska BWO sjunga båda eller tar Army of Lovers den ena? Big big world-Emilia är också med, likaså Måns Zelmerlöw. Nu är det bara att vänta till februari innan man får höra låtarna.

Om jag har tyckt tidigare att jag vill ut och jobba så är den känslan ännu tydligare nu när jag bara har två terminer kvar, man ser ju nu ljuset i tunnelns slut. Kollar nu dagligen runt på jobb- och bostadssidor för att kolla läget. Jag har dessutom chansen att bli färdig lärare redan i slutet av mars, eftersom jag redan är klar med uppsatsen och kanske kan få tillgodoräkna sommarens dramakurs i examensterminen. Det rör på sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0