Överraskande bio.

Idag bjöd UNF:s Uppsaladistrikt medlemmarna på hemlig bio. Självklart hängde jag på och var helt inställd på att vi skulle se "Låt den rätte komma in". När jag kom fram visade det sig att vi skulle se "Death Race", en film om dödsrally på ett amerikanskt fängelse i en inte alltför avlägsen framtid där fängelserna är privatägda och vinstdrivande. Jiippii, tänkte jag, nu ska jag få plågas med detta i två timmar. Men det var faktiskt en intressant story, förvisso inbäddad i macho-clichéer, men helt klart sevärd! Ibland är det skönt att slänga sig ut i det okända.

Kommentarer
Postat av: Job

Vafan! Jag som inte kom för att jag trodde att det skulle bli Mamma Mia...

2008-10-26 @ 22:52:03
URL: http://jobjorn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0