Kärt återseende?

Idag var jag och skrev in mig på mitt nya träningscenter. När jag står i kön märker jag att bakom disken står en tjej som liknar en som gick klassen över mig på högstadiet. Hon var en sån tjej som "alla" grabbar pratade om för att hon liksom var "The One". Yppig, snygg, framåt och smart, behöver jag säga mer? Jag minns också att hon var duktig i fotboll och var med på minst en av mitt lags träningar för att mäta sig med killarna. Mycket riktigt, när jag kommer fram ser jag namnskylten och hör den gotländska stämman klinga, det är ju hon! Självklart vågar mesproppen Wahlgren inte ens nämna något om varken Gotland eller Södervärnskolan, jag menar, det var ju "The One" jag stod och pratade med! En märklig och lite kul händelse en vanlig tisdag i september.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Meh, knasboll! Hon hade säkert tyckt att det var trevligt att bi igenkänd av en landsman. (ö-man?)Även om hon var the One.

2008-10-01 @ 12:36:22
URL: http://grusimaskineriet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0