Andra chansen.

Ikväll är det dags för Andra chansen och så här ser ordningen ut:

Scotts vs. Sarah Dawn Finer
Blekfisarna mot en sånggudinna? Det kan väl bara sluta på ett sätt! Sarah vidare.

Lili och Susie vs. BWO
Den finska, effektiva marschlåten mot BWO:s ödesmättade pärla? Tyvärr brudar, BWO:s låt är mig kärare.

Detta leder alltså till att två av mina femmor i år möts i nästa omgång. I den omgången vinner Sarah knappt på knockout.

Amy Diamond vs. Star Pilots
Tonåringen mot piloterna? Ett ganska lätt val för mig som var på plats i Malmö och kände vinnarkänslan i piloternas låt.

Caroline af Ugglas vs. Rigo feat. Topaz Sound & Red Fox
Coola Carro mot coola Rigo? Den förstnämnda känns mer given för mig. Snälla Carro till nästa omgång.

Om Carro var given i föregående duell är hon helt chanslös här. För mig är det en stor skräll om piloterna inte lyckas slå ut även af Ugglas.

För min del ser jag alltså helst Sarah Dawn Finer och Star Pilots till final, en final som känns som den mest ovissa på flera år.

Kommentarer
Postat av: Chriz

Håller med , finalen blir minst sagt oviss.



Men skräll vart det , kul att se att det inte bara var jag som hade räknat ut Ugglas ikväll.

2009-03-08 @ 03:59:32
URL: http://chrippz.blogg.se/
Postat av: Mr.Schlager

Och hur går det i finalen på lördag då? :)

2009-03-12 @ 19:33:10
URL: http://mrschlager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0